Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

HENDAK MENCARI PRODUK HERBALIFE ?

Salam semua

Adakah anda sedang mencari Produk Herbalife 

Ya , masih ramai diantara anda diluar sana yang masih tidak tahu dimana mereka nak cari Produk Herbalife di sekitar Pekan . Alhamdulillah masih ada yang ingin turunkan berat badan dan menguruskan berat badan atas kesedaran betapa pentingnya kesihatan didalam kehidupan kita ini .
Saya masih lagi mendapat panggilan telefon , sms mahupun whatsapp bertanyakan lokasi saya dimana ? Ada yang tercari - cari kalau - kalau ada kedai disediakan untuk mendapatkan Produk Herbalife . Kerana mungkin ada diantara anda yang ingin mendapatkan produk ini secara bersemuka . 



Seperti biasa yang ingin saya tekankan disini adalah produk Herbalife tidak terdapat dimana - mana kedai  mahupun kiosk . Produk Herbalife juga tidak mempunyai pejabat di Pekan atau di Pahang ini . Produk Herbalife hanya boleh didapati dari mana - mana Pengedar Herbalife berdaftar atau anda boleh mendapatkan Produk Herbalife dari saya sebagai Pengedar Herbalife di Pekan .

Dimana Lokasi untuk mendapatkan Produk Herbalife di Pekan 

Anda sebenarnya boleh menghubungi saya terlebih dahulu di talian 017 9735306 untuk saya memberikan lokasi saya dan membuat temujanji dengan untuk mendapatkan Produk Herbalife anda . Kepada mereka yang masih baru , anda juga boleh mendapatkan analisa kesihatan secara percuma dan mencuba shake pilihan anda .


Disamping itu juga , anda boleh menemui saya di mana - mana pasar pagi disekitar bandar Pekan ini kerana saya sering mengadakan sesi roadshow pada setiap hari Rabu dan Sabtu . Kebiasannya saya membuka booth untuk menyampaikan misi kesihatan dan memberikan risalah berkaitan nutrisi Herbalife ini . Anda boleh mendapatkan analisa kesihatan secara percuma dan terus membeli Produk Herbalife dengan saya .  
Ada juga diantara mereka yang datang berjumpa saya hanya untuk mengetahui mengenai kondisi tubuh mereka . Alhamdulillah setelah mengetahui analisa kesihatan 8 perkara ini , mereka mula sedar dan terus membuat keputusan untuk mendapatkan produk nutrisi sihat Herbalife ini . Yelah , orang kata tak kenal maka tak cinta . Insyaallah dengan pengalaman saya selama 5 tahun sebagai Coach Herbalife , saya yakin saya dapat membantu anda dengan syarat anda serius untuk sihat dan lakukanlah yang terbaik, sentiasa istiqamah serta yakinlah anda boleh berjaya .

Disini juga ingin saya tekankan bahawa nutrisi sihat Herbalife ini bukanlah produk semata - mata kerana ia adalah makanan gantian untuk pengurusan berat badan anda . Oleh itu kepada yang ingin mula menggunakan Produk Herbalife ini sangat dicadangkan dengan bimbingan dari Coach yang berpengalaman . Ianya akan memberikan hasil yang terbaik sekiranya anda mendapat pematauan yang sebaiknya dari Coach anda , tidak kiralah ia dekat mahupun jauh . Lantik saya menjadi Coach Herbalife anda sekarang !

Baiklah , kepada mereka yang masih baru dan ingin mencari Pengedar Herbalife di Pekan dan mendapatkan produk Herbalife di Pekan , anda juga berpelua untuk merasai sendiri sample shake secara percuma dengan menguhubungi saya di 017 9735306 terlebih dahulu untuk sebarang temujanji .


email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp
 0179735306 (Digi)


No comments:

Post a Comment