Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

TIADA KEDAI HERBALIFE DI PEKAN

Salam semua

Have you had your shake today ?

TIADA KEDAI HERBALIFE DI PEKAN

Masih ramai lagi orang diluar sana yang ingin mendapatkan produk Herbalife dari saya bertanyakan saya dimana Kedai Herbalife di Pekan ini ? Dimana lokasi Kedai Herbalife saya ?

Untuk pengetahuan anda semua tiada Kedai Herbalife di Pekan atau dimana - mana sahaja dan saya juga tidak mempunyai Kedai Herbalife .


Bagaimana untuk saya dapatkan produk Herbalife jika tiada kedai ?

Mudah sahaja , produk Herbalife hanya boleh didapati dari semua Pengedar Herbalife yang berdaftar . Anda boleh dapatkan produk ini melalui Pengedar dimana sahaja anda berada. Jika anda ingin dapatkan produk Herbalife di sekitar Pekan , Kuantan mahupun disekitar Pahang , anda juga boleh menghubungi saya Pengedar Herbalife Pekan untuk mendapatkan produk Herbalife anda.


Jadi , kepada anda yang sedang mencari Kedai Herbalife di Pekan , anda pastinya tidak akan menjumpainya kerana memang tiada Kedai Herbalife di Pekan ini . Hubungi saya sekarang untuk anda mendapatkan produk Herbalife di Pekan sekarang dan lantik saya untuk menjadi Coach Herbalife anda kerana saya yakin saya dapat membantu anda !


email saya ieda0106@yahoo.com [[ Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi) 018 2121619 (Umobile) [[ wechat iedaimmi





No comments:

Post a Comment