Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

SHAKE HERBALIFE : APA PILIHAN ANDA

Salam semua

Have you had your shake tday ?

Rasa shake Herbalife mana yang menjadi pilihan anda ye ? Anda suka kesemuanya ? Jika tanya saya , pastinya saya pilih shake Herbalife perisa cappuccino , ha kenapa saya katakan begitu . Saya sering menerima sms dan whatsapp dari ahli - ahli saya yang ingin membuat tempahan Formula 1 bertanyakan kepada saya perisa shake Herbalife yang mana menjadi pilihan orang ramai .

Ye , lucu kan , sampai ke tahap pilihan yang mana satu pun mereka bertanyakan saya ekekke . Manja sangat ahli-ahli saya ini . Tidak mengapalah , pada saya pilihan yang banyak inilah memberikan kelebihan kepada shake Herbalife untuk mendapat perhatian dan pilihan ramai orang .


Apakah pilihan shake Herbalife

Seperti yang sedia maklum shake Herbalife Formula 1 mempunyai 5 perisa yang semuanya sedap dan enak . Kelebihan pelbagai perisa ini membuatkan ramai pengguna produk Herbalife merasa selesa dan tidak jemu . Perisa ini bukan sahaja enak malah mudah disediakan .
  • Cappucino 
  • Dutch Choc
  • Tropical Fruits
  • Vanila 
  • Strawberry

Saya masih ingat sewaktu pertama kali saya mengenali produk Herbalife ini , saya risau akan perisa formula 1 ini memandangkan ia adalah produk utama didalam Diet Herbalife ini . Saya jenis yang memang tidak boleh minum yang ada rasa susu . Jadi saya dah set minda dengan harapan adalah perisa sedikit kopi yang memang menjadi pilihan saya . Syukurlah ada perisa cappuccino yang memang ada rasa sedikit kopi dan nescafe . Memang seronok sangat masa tu .

Kini setelah hampir 5 tahun saya minum shake Herbalife , pilihan saya tidak pernah berganjak dengan perisa cappucino . Syukur , saya tidak pernah rasa bosan untuk menikmatinya . Malah saya pelbagaikan rasa shake itu sendiri dengan campuran buah2an dan susu rendah lemak yang ada di jual di mana - mana kedai .


Shake Herbalife ini memang mempunyai khasiat dan penuh dengan nutrisi . Mungkin ramai diantara anda diluar sana yang masih belum mencuba rasa shake Herbalife ini . Adakah anda takut untuk mencubanya ?

Tidak salah jika saya katakan disini anda boleh mencubanya dengan menghubungi saya . Anda tidak perlu merasa ragu-ragu akan produk ini dari segi keberkesanan didalam meningkatkan kesihatan seseorang individu mahupun dalam mencapai berat ideal . Cubalah sekarang kerana anda masih berlum terlambat lagi , jadikanlah shake Herbalife ini sebagai makanan sihat yang anda ambil setiap hari .

Jadi bagi anda yang berada di sekitar Pekan dan Kuantan , anda boleh menghubungi saya untuk mencuba rasa shake Herbalife ini sebelum mendapat khasiatnya . Jika anda ingin rasa kesedapan shake Herbalife ini boleh hubungi saya untuk temujanji dan analisa kesihatan secara percuma . Saya yakin anda pasti akan menyukainya !

email di ieda0106@yahoo.com [[ Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi) / 018 2121619 (Umobile) [[ wechat iedaimmi



No comments:

Post a Comment